مقاله روند آموزش خلاق در طراحی معماری مدرسه (بانگرش به محتوای موضوع) فایل ورد (word)
مقاله روند آموزش خلاق در طراحی معماری مدرسه (بانگرش به محتوای موضوع) فایل ورد (word) دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله روند آموزش خلاق در طراحی معماری مدرسه (بانگرش به محتوای موضوع) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روند آموزش خلاق در طراحی معماری مدرسه (بانگرش به محتوای موضوع) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله روند آموزش خلاق در طراحی معماری مدرسه (بانگرش به محتوای موضوع) فایل ورد (word) :
سال انتشار: 1387
محل انتشار: سومین همایش آموزش معماری
تعداد صفحات: 16
نویسنده(ها):
غلامرضا اکرمی – استادیار دانشکده ی معماری دانشگاه تهران
مینو قره بیگلو – عضو هیئت علمی دانشکده ی معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز
چکیده:
آیا یک معمار قادر است مدرسه ای طراحی کند که کالبد آن به بسط قوت خلاقیت و کاهش ناهنجاری های اجتماعی و درونی دانش آموزان کمک کند؟ پاسخ به این سوال نیاز به درکی صحیح و آگاهانه از عوامل تاثیرگذار بر موضوع ( طراحی مدرسه) نظیر معنای خلاقیت، آشنایی با تئوری های جدید یادگیری، شناخت همه جانبه ی کاربران مدرسه و ; دارد. تا ضمن سازماندهی و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوطه بتوان با ارائه ی فکری نو و متفاوت راه حل مناسبی عرضه نمود. دراین مقاله تلاش شده است با اشنایی اجمالی با موضوعات فوق، همچنین ارائه ی نظریاتی در باب اهمیت شناخت کافی از موضوع مورد طراحی، نقش تعاملی محیط فیزیکی مدارس در پیشبرد یا سرکوب خلاقیت کودکان و همچنین بهره جستن از این تعامل صحیح به عنوان یکی از ابزارهای آموزش و عوامل موثر بر یادگیری به بحث اصلی این مقاله تحت عنوان فرایند طراحی خلاقانه ی مدرسه پرداخته شود. در نهایت با بررسی یک نمونه ی تجربه شده در فرایند طراحی مدرسه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، به تبیین هرچه بیشتر و واضح تر این بحث پرداخته شده است.
- ۹۵/۰۸/۰۳