مرکز دانلود پروژه ها و رساله های دانشجویی ایران

آخرین مطالب

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله چالش های غالب در نسل آینده سیستم خدمات پس از فروش فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چالش های غالب در نسل آینده سیستم خدمات پس از فروش فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چالش های غالب در نسل آینده سیستم خدمات پس از فروش فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چالش های غالب در نسل آینده سیستم خدمات پس از فروش فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت، چالشها و راهکارها
تعداد صفحات: 6
نویسنده(ها):
احسان حسینی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد واحد سنندج
محسن حسینی – کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه
ایرج کریمی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد واحد سنندج
بختیار دستی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد واحد سنندج

چکیده:
بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که برتلاش ها ی بازار یابی اثر می گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج یا گسترش محصول نفوذ در بازارهای هدف صادراتی سخت است اما با بازاریابی علمی و کسب اطلاعات می توان به آن دست یافت، ولی نباید فراموش کرد کهماندگاری در این بازارها از دشواری بیشتری برخوردار است.تامین خدمات پس از فروش و پشتیبانی خدماتی از برخی کالاهای صادراتی در بازارهای هدف، یکی از مهمترین شاخص های ماندگاری کالادر بازار است.در صورت کم توجهی به مقوله خدمات پس از فروش کالاهای صادراتی، بازاری که به سختی بدست آمده از دست می رود و نفوذ مجدد به این بازارها بسیار مشکل تر از ورود اولیه خواهد بود که سازمان توسعه تجارت به عنوان یک سازمان حمایتی، در حوزه ارائه خدمات پس از فروش درکنار صادرکننده بوده و در صورت نیاز صادرکنندگان را مورد حمایت قرار می دهد.که در این مقاله که بصورت مروری می باشد به چالش های غالب در نسل آینده سیستم خدمات پس از فروش پرداخته شده است .


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی مح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بی پیپر | دانشجو یار | مرکز پایان نامه های فردوسی | نشر ایلیا | پی سی دانلود | مرکز پروژه های دانشجویی | دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | جزوات درسی | پروژه های درسی | ایران پروژه | پروژه دات کام | دانلود رایگان فایل |