مرکز دانلود پروژه ها و رساله های دانشجویی ایران

آخرین مطالب

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بازاریابی و راهکارهای نوین افزایش فروش فایل ورد (word) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی و راهکارهای نوین افزایش فروش فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی و راهکارهای نوین افزایش فروش فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی و راهکارهای نوین افزایش فروش فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 18
نویسنده(ها):
علیرضا خاتمی نو – استاد دانشگاه پیام نور شمال
آیدا محمدی – دانشجوی کارشنای مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور تهران شمال
مژده گلشناس راد – دانشجوی کارشنای مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور تهران شمال

چکیده:
بازاریابی بحثی در باره مشتریان و بازار است. یک شرکت برای آن که موفق باشد باید اهداف خود را بر روی آرزوهای مشتری و الزامات بازار تنظیم ک ند. بنابراین بازاریابی از این منظر یک ابزار مدیریت است. بازاریابی آمیزه ای از محصولات نوآورانه، ارزیابی آرا، حضور بروشوری، حضور اینترنتی، داشتن مجلات مخصوص مشتریان، داشتن برنامه های خبری و قیمت های منطقی است. برای معرفی مناسب یک شرکت لازم است اهدا، محصولات، نگرش ها و کنش های همه بخش های شرکت در ه ماهنگی با یکدیگر باشند. تازه وقتی همه این ها فراهم بود، مدام باید در صحنه حضور داشت. در ضمن یادتان باشد انتشار کافی نیست. شرایط مدام در حال تغییر است و نمی توان صرفاً به اشتهار شرکت تکیه کرد. آنچه بسیار مهم است درک این نکته است: مفاهیم جامع است. اما این مفاهیم جامع چیست؟ شرکت های به مفاهیم و استراتژی هایی نیاز دارند که نقاط تمایز آنها با دیگران را نشان دهد. وقتی شرکت حضور خودرا در بازار بر پایه یک مفهوم ارتباطی همگرا بنا کند خودش را در رقابت ها بیمه کرده است و مفهوم ارتباطی همگرا هم چیزی نیست جز داشتن یک استراتژی که تمام اهدا، محصولات، نگرش ها و کنش های شرکت را همسو ساخته و در جهت آرزوهای مشتری به کار گیرد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی مح

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بی پیپر | دانشجو یار | مرکز پایان نامه های فردوسی | نشر ایلیا | پی سی دانلود | مرکز پروژه های دانشجویی | دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | جزوات درسی | پروژه های درسی | ایران پروژه | پروژه دات کام | دانلود رایگان فایل |