مقاله رابطهی بین خودکارآمدی و اهمالکاری با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر پایهی اول دورهی متوسطه
مقاله رابطهی بین خودکارآمدی و اهمالکاری با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر پایهی اول دورهی متوسطه شهر سنندج در سال تحصیلی 90در90 فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطهی بین خودکارآمدی و اهمالکاری با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر پایهی اول دورهی متوسطه شهر سنندج در سال تحصیلی 90در90 فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطهی بین خودکارآمدی و اهمالکاری با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر پایهی اول دورهی متوسطه شهر سنندج در سال تحصیلی 90در90 فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطهی بین خودکارآمدی و اهمالکاری با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر پایهی اول دورهی متوسطه شهر سنندج در سال تحصیلی 90در90 فایل ورد (word) :
سال انتشار: 1391
محل انتشار: نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین
تعداد صفحات: 13
نویسنده(ها):
اسرین نامداری – دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد همد
محسن احمدی طهور سلطانی – مربی گروه روانشناسی، هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
چکیده:
مطالعهی حاضر به منظور تعیین رابطه بین خودکارآمدی، اهمالکاری با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر صورت گرفته است. برای دستیابی به این هدف از یک طرح همبستگی توصیفی استفاده شده است. جامعهی آماری 150 نفر از دانشآموزان دختر پایهی اول دورهی متوسطه شهر سنندج میباشد که به صورت خوشهای چندمرحلهای انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها مقیاس خودکارآمدی عمومی شرر و همکاران ( 1982 ) ، و مقیاس ارزیابی تعلل ورزی نسخه دانش آموزان PASS سولومون و راث بلوم ( 1984 ) بر روی آزمودنیها اجرا شد و برای سنجش پیشرفت تحصیلی معدل ترم اول در نظر گرفته شد. تحلیل داده ها نشان داد که بین خودکارآمدی و اهمالکاری در سطح معناداری 0/05 همبستگی منفی وجود دارد و بین خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی در سطح 0/01 همبستگی معنادار مثبت وجود دارد، همچنین بین اهمالکاری و پیشرفت تحصیلی در سطح 0/01 همبستگی معنادار در جهت منفی وجود دارد.
- ۹۵/۰۷/۲۷